Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме
оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями,
щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий