четверг, 14 декабря 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -


Учитель має планувати навчальний процес, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття.

Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Учні мають бути активним у власному навчанні;

Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:

зміст;

процес;

результати; 

 навчальне середовище.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11. Рефлексія

 З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде… Розвиток відповідальног...